loading...
قالب|تفریح|آموزش|طنز|گرافیک|بیا تو فانــــز
میلاد بازدید : 201 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید فایل‌ها در فرمت‌های مختلفی ذخیره و قابل استفاده‌اند. به‌عنوان مثال فایل‌های صوتی دارای فرمت‌هایی همچونMp3، WMA ، OGG، AAC و WAV بوده و فایل‌های ویدئویی در فرمت‌های مختلفی اعم از AVI، MKV، MP4، VOB و... وجود دارند. ......


به ادامه مطلب بروید 

میلاد بازدید : 305 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

افزایش امار بازدید سایت یا وبلاگ جزء جدانشدنی کسب درآمد از اینترنت و این هم کامل مشخص است تا وقتی بازدیدی صورت نگیره کلیک یا خریدی وجود نداره تا ما بتوانیم از طریق کلیک های درآمدزا یا دریافت پورسانت از سایتهای طرف قراردادمان در اینترنت حساب بانکیمان را کمی فعال کنیم به همین منظور و خواست دوستان از به بعد آموزشها و نکاتی از افزایش آمار بازدید در وبلاگ میذارم.


به ادامه مطلب بروید {#4}

میلاد بازدید : 198 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

حتمآ با سایت YouTube آشنا هستید. بزرگترین سایت اشتراک گذاری ویدیو در جهان که خیلی هم از عمرش نمی‌گذرد. فقط بدی اش این است که امکان دانلود کردن ویدیو ها را در خود سایت نمی‌دهد. البته نگران نباشید راه های خیلی زیادی برای این کار وجود داره که احتمالآ بعضی از آنها را دیده‌اید. ولی اگر تا الان نمی‌دانید چه طور ویدیو ها را از یوتیوب دانلود کنید. این پست مال شماست!

به ادامه مطلب بروید {#4}

میلاد بازدید : 326 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

واسه اینکه بفهمین که دوستتون online هست یا نه اینکارو بکنید: ...


به ادامه مطلب بروید {#4}

دوستان اگه سوالی در مورد تراوین داشتید در نظرات بنویسید منم جوابشو براتون می زارم تو وب

میلاد بازدید : 127 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

در صورتی که اهل گوش کردن موزیک از طریق کامپیوتر باشید و همچنین از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید قصد داریم به معرفی یک ترفند کاربردی مخصوص شما بپردازیم. با استفاده از این ترفند میتوانید به سادگی و با چند کلیک، قدرت صدای خروجی از اسپیکر را به طور محسوسی در این ویندوزها بهبود ببخشید. ...



به ادامه مطلب بروید  {#4}

میلاد بازدید : 146 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش جدید بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید از یک باگ موجود در ورژن 7 یاهو مسنجر استفاده کنید و ID طرف مقابل خودتان را بوت کنید. بدون نیاز به هیچ نرم افزار بوتری و تنها ار طریق فشردن چند کلید در یاهو مسنجر!

بدین منظور کافی است: ....

به ادامه مطلب بروید  {#4}

میلاد بازدید : 217 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)
همانطور که تعداد دوستان شما و برنامه های کاربردی مورد استفاده تان در فیس بوک افزایش مییابد ، فید خبری و دیوار(wall)فیس بوک شما به دلیل شلوغی بیش از حد می تواند به افتضاحی بزرگ تبدیل شود. این خوب است که با دوستان خود در ارتباط هستید ، اما اگر شما نمی توانید پست های مفید را از میان تمام پست های احمقانه و بدرد نخور یا دوستان واقعی خود را از میان تمام افراد ناشناخته تشخیص دهید ، زمان آن فرا رسیده که به تمیز کردن پروفایل فیس بوک خود بپردازید.

به ادامه مطلب بروید  {#4}

میلاد بازدید : 114 جمعه 23 دی 1390 نظرات (1)

گاه پیش آمده که در یاهو مسنجر دوست داشته باشید که فقط برای یک نفر Invisible  یعنی فقط یک نفر فکر کند که شما onlineنیستید و چراغ شما فقط برای یک نفر خاموش باشد و برای همه online باشید برای اینکار ....


به ادامه مطلب بروید  {#4}

میلاد بازدید : 371 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

چگونه بفهمیم که هک شده ایم؟ این سوالی است که روزانه بسیاری از افراد از خودشان میپرسند. یا پس از به وجود آمدن مشکلی در سیستم خود فکر هک شدن سیستم به ذهنشان خطور میکند. اما فهمیدن این که آیا نفوذگر توانسته به سیستم ما دسترسی پیدا کند برای خود نشانه هایی دارد. تا دیر نشده این ترفند را مطالعه کرده و در صورت داشتن این نشانه ها سیستم خود را ایمن کنید.


به ادامه مطلب بروید  {#4}

میلاد بازدید : 127 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

همان طور که می دانید هر کاربر برای برقراری ارتباط با کامپیوتر نیاز به دستگاه‌های ورودی دارد و دستگاه‌های ورودی امروزه بیشتر شامل ماوس و کیبورد می‌شوند. البته اکثر کاربران حرفه‌ای ترجیح می‌دهند حدالامکان از کلید‌های میانبر (ShortCut) برای انجام کارهای کامپیوتری خود استفاده کنند تا زمان کمتری را برای رسیدن به هدف خود صرف کنند؛ بنابراین برای انجام یک عمل خاص در هر نرم افزار معمولا 2 روش وجود دارد؛ یکی روش اصلی که طی کردن مسیری در نوار ابزار نرم افزار، برای رسیدن به آن عمل خاص می باشد و دیگری استفاده از 2 یا چند کلید ترکیبی در کیبورد برای رسیدن به همان مقصود می باشد. مسلما روش دوم سریع تر و بهینه تر می باشد بنابراین تصمیم گرفتیم تا کلیه کلیدهای میانبر و کاربردی مرورگر محبوب فایرفاکس را برای شما در پی سی ترفند جمع آوری کنیم تا هنگام کار با این مرورگر قوی بتوانید سریع تر و حرفه ای تر از کامپیوتر خود بهره ببرید.

 

توجه: در این ترفند برای استفاده از کلیدهای میانبر باید عملیات را از راست به چپ انجام دهید؛ به عنوان مثال عبارت «کنترل + A» به معنی این است که کلید Ctrl روی صفحه‌کلید را نگاه دارید و سپس کلید A را بزنید.


دوستان به ادامه مطلب بروید  {#4}

میلاد بازدید : 312 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

هر وقت خواستین مچ دوستاتونو بگیرید کافیه به آدرس زیر برید و آی دی شو وارد کنید .پس از زدن اینتر خواهید دید که دوستتون آنلاینه!آفلاینه! یا اومده واستون مارمولک بازی در بیاره

به ادامه مطلب بروید {#4}

میلاد بازدید : 151 جمعه 23 دی 1390 نظرات (5)


آيا مي دانيد چگونه مي توان ايميلي را که فرستنده براي ما فرستاده است و متن آن نامشخص است وبه هم ريخته است به صورت درست ببينيم؟


به ادامه مطلب بروید دوستان برای اموزش{#4}


میلاد بازدید : 225 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

در اين روش، پنجره کنترل پنل باز مي شود ولي هيچ يک از ابزارهايش اجرا نمي شوند و پيغام خطايي روي صفحه ظاهر مي شود. در ضمن اين ويروس، ويروسي کامل و مستقل هست و در هر بار اجراي ويندوز، اجرا مي شود.

به ادامه مطلب بروید دوستان برای اموزش{#4}

میلاد بازدید : 159 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

اد مي گيريم که چطور ويروس مان تمام هارد و فلاپي ديسيک و ... کامپيوتر فرد قرباني را بگرده و بعد هر چي فايل rar وجود داشت، خودش را در فايل rar بيندازد. يعني خودش را فشرده کند و به آن فايل rar اضافه کند. از اين جهت مي گوييم که "ويروس نويسي فوق پيشرفته" چون بيشتر ويروس هاي vbs فقط فايل هاي vbs و vbe را آلوده مي کنند. ما نه تنها آنها را آلوده نمي کنيم بلکه فايل هاي فشرده را آلوده مي کنيم. ويروس vbs يعني همين. يعني خطرناک ترين ويروس هاي نرم افزاري

به ادامه مطلب بروید دوستان برای اموزش{#4}

میلاد بازدید : 126 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

اين ويروس بسيار خطرناك است چون با اجرا شدن آن ديگر براي قرباني راهي جز اف ديسك (FDisk) كردن كامپيوتر باقي نمي ماند. مواظب باشيد اشتباهاً روي آن دابل كليك نكنيد. (هرگونه استفاده غير متعارف از اين ويروس به عهده كاربر مي باشد.)

به ادامه مطلب بروید دوستان برای اموزش{#4}

میلاد بازدید : 650 جمعه 23 دی 1390 نظرات (0)

سلام{#11}

بابا زشته{#7}

{#60}اخه این چه کاریه ؟

{#5}ادام واسه یه..................ساده که پول نمیگیره

{#62}اشکال نداره من یکی از روش ها رو برای بازدید کننده ها میگم که نیازشو رفع شه

 

به ادامه مطلب بروید دوستان برای اموزش{#4}

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 92
  • بازدید کلی : 25,825